Pokud používáte Adblock, prosím vypněte ho na mé stránce nebo dejte do Adblock pro mou stránku povolení. Děkuji za pochopení. Velice mě tím podpoříte.

If you're using Adblock, please turn off my website or enter into Adblock permission for my site. Thank you for understanding. Very me that you support.

16. listopadu 2012

Seasons Shoots




12 komentářů:

  1. Je radost se na to koukat. Velmi pěkné záběry a tón barev :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvostné snímky,ta zima je opravdu kouzelná...nemohu se vynadívat Peti..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Peťko, nádherný zimní fotky jsi udělala. Já jsem z tý zimy unešená, hrozně se mi třeba líbí když sněží v noci. Máš to moc hezký :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem u tebe taky na obrázky, že i tobě se zima líbí :). vystihli jí krásně a kor ty střechy se sněhem. Je to úžasný :). Moc děkuju :).

      Vymazat
  4. Какая красота, это то, что нам всем так не хватало. Спасибо Петра, что поделилась с нами такими замечательными скриншотами!))

    OdpovědětVymazat
  5. Uma maravilha, sem dúvida, fotos excelentes. Obrigada por compartilhar.
    Beijinhos!

    OdpovědětVymazat
  6. cudne zdjęcia, super oddany klimat zimy:))

    OdpovědětVymazat
  7. These are gorgeous, I love the light colours you used in the pictures!! I´m problably going to use them as a screensaver in my computer xD

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...