Pokud používáte Adblock, prosím vypněte ho na mé stránce nebo dejte do Adblock pro mou stránku povolení. Děkuji za pochopení. Velice mě tím podpoříte.

If you're using Adblock, please turn off my website or enter into Adblock permission for my site. Thank you for understanding. Very me that you support.

20. února 2018

Aura De Soleil

Please do not upload it anywhere as the exchange or to sites where they are paid downloads.
Always be specified with reference to the blog - do not direct link to download.
Installation is always at your own risk.
And my work not issue (or anyone else) as their own.

Prosím, nenahrávejte to nikam jako je výměna ani na stránky, kde jsou placené downloady.
Udávejte vždy s odkazem na blog - nikdy ne přímý odkaz ke stažení.
Instalace je vždy na vlastní riziko.
A nevydávajte mojí práci ( nebo kohokoliv jiného ) za svou.

Soubor stáhněte, rozbalte a všechny soubory vložte do složky Tray.
Download the file, extract all the files and paste it into the Tray.

LotSize 3 x 2 / Velikost pozemku 3 x 2
Download dole pod obrázky. Download below the pictures.

NO CC

Requires / Vyžaduje:



5 komentářů:

  1. Ahoj po dlouhé době u tebe na blogu. Tento styl se mi opravdu moc líbí Je to moc krásná stavba. Zahrada je úplně nádherná něčem podobném bych chtěla žít. Asi možná je zbytečné plýtvat slovy protože jedním slovem Mohu to celé shrnout a mohu říct že je to prostě opět úchvatné dílo. Doufám že to není tvá poslední stavba a že ještě něco krásného ukážeš. Přeji ti hodně inspirace nápadů a hlavně hezký den 😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a vážím si toho. Bohužel stavba má chyby, které nakonec vidím až na fotkách - mizí sloupky, horní zdobné okraje se posouvají. Ale tohle se mi děje od počátku, co je Sims 4 a nemám na to žádné řešení. I já doufám, že ani ty jsi vše nepověsila, co se týká Sims na hřebík a sama přijdeš s něčím novým :).

      Vymazat
  2. Krásná stavba Peťko :) Skvělá práce ,jako vždy ♥ Přeji oběma hezký večer :)

    OdpovědětVymazat
  3. Niki moc děkuji za tvou navstevu a komentář. Ani nevim, jestli někdo z vas nebo tvoří nebo mate od toho pauzu ci konec. Totalne jsem ze Sims komunity vypadla. Preji Ti krásný víkend 😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám větší pauzu a možná ještě něco vytvořím ... už to není ,jako dřív..
      Jsem po dvou operacích a věřím,že už to bude jen lepší :)
      Měj se hezky Peťko ♥

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...