Pokud používáte Adblock, prosím vypněte ho na mé stránce nebo dejte do Adblock pro mou stránku povolení. Děkuji za pochopení. Velice mě tím podpoříte.

If you're using Adblock, please turn off my website or enter into Adblock permission for my site. Thank you for understanding. Very me that you support.

16. března 2018

Touche d'étoiles

Please do not upload it anywhere as the exchange or to sites where they are paid downloads.
Always be specified with reference to the blog - do not direct link to download.
Installation is always at your own risk.
And my work not issue (or anyone else) as their own.

Prosím, nenahrávejte to nikam jako je výměna ani na stránky, kde jsou placené downloady.
Udávejte vždy s odkazem na blog - nikdy ne přímý odkaz ke stažení.
Instalace je vždy na vlastní riziko.
A nevydávajte mojí práci ( nebo kohokoliv jiného ) za svou.

Soubor stáhněte, rozbalte a všechny soubory vložte do složky Tray.
Download the file, extract all the files and paste it into the Tray.

LotSize 3 x 3 / Velikost pozemku 3 x 3
Download dole pod obrázky. Download below the pictures.
NO CC
Requires / Vyžaduje:


2 komentáře:

  1. Tak tenhle dům je opravdu skvost. Ne jenom tím že je opravdu jedinečný svým atypickým vzhledem a zajímavým zpracováním, rozčleněním a především strechou. A opět si to podtrhla svojí skvostnou zahradou která je opravdu propracovaná a je vidět že jsi si dala záležet. Interiér velice příjemný a vkusný. Skvělé se hodí k domu. Je to prostě tvůj styl. Jsem velice ráda že opět stavíš Moc mě to motivuje ani nevíš jak moc ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moooc děkuji a vážím si toho a kor od takového profesionála na styl, vkus a originalitu. Jen jedno mi vrtá hlavou - co zase ta hra dělá za blbosti. Ač jsem některé chyby střech opravila, tak stejně některé z nich ztratily opět svou původní výšku. Což je další takový menší nedostatek, s kterým nevím, jak se úplně vypořádat. Tak se jdu na ty střechy ještě podívat, protože mě to docela vytáčí. Mě zase motivuješ ty, ať už svou podporou nebo podnětnýma radama. :) Děkuji.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...